Nisem tako bogat, da svoje spletne strani ne bi optimiziral
| Članek je bil prebran 2.611 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Naslov se navezuje na angleški pregovor, ki bi se poslovenjeno glasil nekako tako: »Nisem tako bogat, da bi kupoval poceni«. Podobno je z optimizacijo vašega spletnega mesta – imate zares dovolj finančnih sredstev, da si lahko privoščite spletno stran brez optimizacije?

Kroženje pri optimizacijiPosledice odločitve, da boste svojo spletno oglaševanje gradili brez optimizacije spletne strani, so lahko za vaše podjetje pogubne. Pri tem ne gre za dramatiziranje, temveč preprosta dejstva – obisk vaše spletne strani je majhen, zastavili ste si višje cilje in večji promet, ki ga ne dosegate, prodaja se ne veča, podjetje ni postalo bolj prepoznavno. Kaj je v tej zgodbi narobe? Če imate spletno stran, ki jo pri iskanju na relevantne ključne besede, ne prikazuje med prvimi zadetki ali vsaj na prvi strani, potem potrebujete optimizacijo spletne strani. Optimizacija je zahteven in precej kompleksen proces, v osnovi pa jo je najlažje razložiti kot način, kako narediti vašo spletno stran iskalniku (na primer Googlu) prijazno. To pomeni, da bo spletna stran iskalniku povedala, da je njena vsebina na določenem vsebinskem področju pomembna in jo je zato vredno prikazati čim višje med prikazanimi zadetki. Čeprav je sam proces optimizacije precej bolj zapleten in ga je najbolje prepustiti usposobljenim strokovnjakom, pa še vedno ostaja eden izmed stroškovno najbolj ugodnih in učinkovitih načinov trženja.

Ko se torej naslednjič sprašujete, ali se vašemu podjetju splača investirati v optimizacijo, pomislite na vse usodne posledice, ki jih lahko ima takšna odločitev na uspešnost vašega podjetja. Z optimizacijo namreč povečate prepoznavnost, skrbite za prisotnost na trgu, za pridobivanje novih strank, za krepitev lojalnosti starih kupcev in v končni fazi za povečanje vaše prodaje. Več o tem, kako do učinkovite optimizacije pa si poglejte tukaj.

© 29. 03. 2024 - ustavimo-gripo. SEO.