Kako iskalniki razvrščajo rezultate?
| Članek je bil prebran 1.915 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Digitalna oglaševalska agencija W3B je razvila novo orodje za merjenje vidljivosti na spletnih iskalnikih. S tem orodjem je mogoče natančno izmeriti vidljivost na iskalnikih, prednost orodja pa je ta, da pozicije meri povsem neodvisno od zgodovine iskanja. Orodje omogoča merjenje vidljivosti, spremljanje več ključnih besed ali spletnih strani hkrati, spremljanje konkurence in tudi primerjavo z njo. Agencija W3B je orodje razvila zato, ker se zaveda, kako pomembno je vedeti, kje na svetovnem spletu se določeno podjetje oziroma spletna stran pojavlja, prav tako pa je pomemben podatek tudi to, kje se pojavlja konkurenca podjetja. Do teh podatkov nam lahko izdatno pomagajo ravno iskalniki. Pri nas večina uporabnikov spleta  (kar 95%) uporablja iskalnik Google. Če želimo vedeti, kako iskalnik Google razvršča rezultate, potem potrebujemo orodje, s katerim lahko razvrstitev merimo brez vplivov predhodnih poizvedb (zgodovina iskanj) na prikaz vidljivosti. Za razvrščanje rezultatov in pojavljanje v iskalnikih je pomembna tudi lokacija in pa seveda naprava, preko katere preverjamo pozicijo na npr. Googlu. Orodje, ki so ga razvili pri W3B tako omogoča avtomatsko vsakodnevno merjenje pozicij v iskalnikih glede na napravo in lokacijo. Orodje vsebuje tudi algoritem vidljivosti.

PodatkiOstala orodja za merjenje vidljivosti na iskalnikih imajo precej pomanjkljivosti in ne prikažejo zanesljivih ter točnih rezultatov. Nekatere izmed teh orodij je potrebno tudi ročno zaganjati, druga dajejo zelo nezanesljive rezultate, nekatera orodja pa v Sloveniji niso podprta. Ta orodja večinoma tudi niso omogočala ločenega merjenja mobilnih in klasičnih pozicij, prav tako niso omogoča poizvedb glede na lokacijo. Večina izmed teh orodij tudi ni ravno poceni.

Digitalna oglaševalska agencija W3B tako s svojim orodjem ponuja natančno merljivost vidljivosti na iskalnikih, ki predstavlja najboljše razmerje med kakovostjo in ceno. Pozicija na iskalnikih je zelo pomembna pri načrtovanju oglaševalske strategije in pri določanju ključnih ciljev, ki jih s svojim oglaševanjem želimo doseči. Brez tega, kje se pojavljamo, ne moremo vedeti, kam naj se namreč usmerimo v prihodnje.

© 20. 04. 2024 - ustavimo-gripo. SEO.