Kako ne-razkrivanje ključnih besed vpliva na uspešno optimizacijo?
ustavimo-gripo

Kako ne-razkrivanje ključnih besed vpliva na uspešno optimizacijo?

| Članek je bil prebran 2.707 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Uspešna in učinkovita optimizacija je v veliki meri odvisna od analize in opazovanja uporabe ključnih besed, na podlagi katerih so uporabniki spleta našli vašo spletno stran. Že kar nekaj časa se je govorilo, da bo Google namensko manjšal obseg prikazanih ključnih besed in le nemalokrat se zgodi, da nam Google Analytics prikaže, da je določena ključna beseda »not provided«. To pomeni, da ne moremo z gotovostjo izločiti tistih ključnih izrazov, preko katerih so obiskovalci preko iskalnikov prišli na našo spletno stran.

Moški, ki riše shemoTudi v prihodnje naj bi se delež prikazanih ključnih besed manjšal, po nekaterih ugibanjih naj bi Google pokazal zgolj še 25% ključnih besed. To pomeni, da so slednje v kar 75% skrite in do njih ne moremo dostopati. Če povemo drugače – za kar tri četrtine obiskovalcev našega spletnega mesta ne moremo določiti, katero ključno besedo so uporabili, da jih je iskalnik usmeril na našo stran. Kaj pa to pomeni za optimizacijo? Takšno ne-prikazovanje ključnih besed za optimizacijo vsekakor ne pomeni olajšanega dela. Uspešna optimizacija temelji na analizi ključnih besed, med katerimi se osredotočimo na tiste, ki strani prinašajo kar največ obiskovalcev. Z večanjem deleža ne-prikazanih besed so takšne analize precej otežene, ocene pa bolj posplošene in zaokrožene. S tem se nekoliko izgubi na natančnosti, saj so tako pridobljeni podatki zgolj približki dejanskega stanja.

Vse to sicer še zdaleč ne pomeni konca ali zatona optimizacije, pomeni pa, da se bodo analize ključnih besed nekoliko bolj zakomplicirale in cel postopek optimiziranja nekoliko podaljšal. Pot bo tako bolj ovinkasta in polna klancev, a na koncu bo cilj prav tako dosežen.

© 25. 04. 2024 - ustavimo-gripo. SEO.