Kakšno oglaševanje je na spletu najbolj učinkovito?
| Članek je bil prebran 153 krat.
Slabo!Zadostno!Dobro!Prav dobro!Odlično!

Ko se lotimo oglaševalske kampanje na spletu, se seveda takoj zastavi vprašanje, katere kanale uporabiti, kje dostopati do uporabnikov in kateri formati oglaševanja so najbolj primerni za nek izdelek, storitev oziroma blagovno znamko. Ker se v digitalnem okolju stvari zares hitro spreminjajo, ne preseneča, da se na spletu še vedno srečujemo s precej okostenelimi in neučinkovitimi spletnimi kampanjami, ki pomenijo izgubo na obeh poljih – tako na strani oglaševalcev, kakor na strani podjetij oziroma blagovnih znamk, ki oglašujejo in si od spleta seveda obetajo velike rezultate. Glede na vse podatke in analize, ki so danes oglaševalcem na razpolago, se zdi, da je mogoče vsako oglaševalsko kampanjo razvijati v pravo smer – torej tako, da z njimi dosežemo prave uporabnike, na pravih napravah, ob pravem času. Kar se seveda pozna pri prodaji in uspešnosti podjetja. Toda raziskave so pokazale tudi, da številne oglaševalske kampanje takšnih povratnih informacij in podatkov še vedno ne uporabljajo pravilno ali v zadostni meri, zato s svojimi kampanjami ne dosegajo pričakovanih rezultatov. Pa si poglejmo, kaj na spletu deluje dobro in preverjeno, in kaj pač ne.

w3b oglaševanjeUporabljate vse oglaševalske formate hkrati?

Ena izmed pogostih napak, ki jih delajo oglaševalci je ta, da ne uporabljajo več oziroma vse oglaševalske formate hkrati. To pomeni, da se posvetijo samo enemu ali parim, ostale pa ne vključujejo v svoje oglaševalske kampanje. Učinkovito oglaševanje pa je nasprotno tisto oglaševanje, ki zna in vidi smisel prepletanja in nadgrajevanja različnih oglaševalskih formatov, ki imajo en skupen cilj – povečati prodajo ali prepoznavnost blagovne znamke. Strokovnjaki tako priporočajo, da oglaševalci pri oglaševanju uporabljajo vse oglaševalske formate, večji poudarek pa dajo nato tistemu, ki glede na analize podatkov, prinaša največji učinek. Pri izbiri kanalov je podobno – bodite prisotni povsod, več pa vlagajte tam, kjer vidite, da ste najbolj prodorni.

Najbolj učinkoviti so »pre-roll ads«

Raziskave kažejo, da so najbolj učinkoviti in uspešni oglasi tisti, ki se vrtijo ob uporabnikovem vstopu na spletno stran. Gre za t.i. »pre-roll ads-e«, ki veljajo za najmanj moteče in hkrati najbolj informativni oglaševalski format. Kljub temu pa samo ta format oglasa ne bo dovolj – treba ga je kombinirati še z ostalimi oglasnimi formati.

Pri izbiri oglaševalskega formata pazite na…

Ko razmišljate o tem, za kateri oglaševalski format bi se odločili, je dobro pomisliti na nekaj vidikov. Pomislite na relevantnost, informativno vrednost in vključevanje uporabnikov/potrošnikov. Prav tako je smiselno izbrati format, ki pri svojem prikazovanju ne bo pretirano moteč. Če podatki kažejo, da se oglasi, ki se pojavijo med predvajanjem videa, zdijo uporabnikom tako moteči, da prekinejo z ogledom videa, potem je to gotovo pokazatelj, da je uporaba »mid-roll« oglasov manj smiselna in je večjo pozornost potrebno nameniti »pre-roll« oglasom. Manj priljubljeni so tudi »outstream ads« – gre za oglase, ki se pojavijo neodvisno od videovsebin, ki si jih uporabnik ogleduje.

Videooglasi – manj moteči in bolj integrirani

Za zelo uspešne so se na družbenih medijih izkazali tudi videooglasi, ki jih lahko oglešavalci na domiseln način vpletejo v siceršnje objave na družbenih omrežjih. Po ocenah raziskav so video oglasi v družbenih medijih tako povsem nemoteči za kar 67 % vprašanih, kar pomeni, da je kar 2/3 uporabnikov, ki spremljajo podjetje ali blagovno znamko na družbenih medijih, pojavljanje video oglasov povsem sprejemljivo in nemoteče. Za oglaševalce to pomeni več manevrskega prostora pri izbiranju najbolj primernih formatov oglasov.

Štirje oglasni formati – več oglasnih formatov, več učinkovitosti

Zaključimo lahko, da bodo oglaševalci najbolj uspešni in oglasi najmanj moteči povsod tam, kjer bodo v svojih kampanjah na spletu znali s pravo mero kombinirati vse 4 oglasne formate (»pre-roll«, »mid-roll«, »outstrem ads« in video oglasi). Na tak način je namreč najlažje zelo učinkovito ciljati na posamezne ciljne skupine in uporabnikom zagotoviti najboljšo možno spletno izkušnjo.

Preberite si tudi, kako iskalniki razvrščajo iskalne rezultate!

© 29. 06. 2017 - ustavimo-gripo. Oglaševanje.